1

در اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان صورت پذیرفت؛
رونمایی از کتاب شهدای کارمند شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان
با حضور خانواده های معظم شهدا و  فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از کتاب شهدای کارمند شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، ظهر امروز (پنج شنبه 2 اسفند) در اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان که از سلسله برنامه های کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان به شمار می رود، کتاب «سبک بالان» رونمایی شد.

کتاب «سبک بالان» در بر گیرنده، زندگینامه شهدای همکار شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شهیدان «کریم شمسی» و «مصطفی رحمانپور» شهدای کارمند برق شهرستان‌های بانه و سقز می‌باشد.
این کتاب به صورت تاریخ شفاهی از زبان مادر، بردار، فرزندان و آشنایان و همکاران شهیدان«کریم شمسی» و «مصطفی رحمانپور» که در سال‌های اوایل انقلاب در حین انجام مأموریت اداری به درجه رفیع شهادت نائل گشتند، تدوین شده است.
کتاب که به‌عنوان یکی از کتاب‌های برگزیده در حوزه دفاع مقدس معرفی گردید، توسط «کوهسار رسولی‌تبار» مسئول امورایثارگران و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع  نیروی برق  استان کردستان و حمایت و پشتیبانی مالی و معنوی مهندس لهونیان مدیر عامل این شرکت، گردآوری و تألیف شده است.
این کتاب صبح امروز با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه بیت المقدس ، تعدادی از مقامات کشوری و لشکری ، مدیران کل استانی و تعدادی از مهمانان مدعو در اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان، رونمایی گردید.
هم‌چنین از دیگر دستاوردهای شرکت توزیع برق کردستان، ساخت فیلم کوتاه از زندگی شهیدان «کریم شمسی» و «مصطفی رحمانپور» دو شهید همکار شهرستان های سقز و بانه بود که این اثر نیز به عنوان یکی از ” تولیدات برتر ” اجلاسیه شهدای کارمند معرفی و در حین برگزاری  اجلاسیه، اکران عمومی گردید.
در پایان به پاس یادمان شهدای گرانقدر از تمبر یاد بود اجلاسیه، تجلیل و رونمایی شد که تمامی مسئولین کارمند به رسم یادبود بر روی تمبر یادبود پیام تشکر و تقدیر را به منصه ظهور رساندند.