1

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، هيوا لهونيان در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر كه با حضور بانوان شاغل در شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در سالن شهداي اين شركت برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: مبنا، رويه و روش فعاليت در شركت توزيع نيروي برق استان كردستان بر اساس شايسته سالاري است و توانمندي، ظرفيت، دانش، مهارت، انگيزش و نوآور، در قالب مرزبندي و چارچوب تعاريف «خانم» و «آقا» نمي‌گنجد.

وي با بيان اينكه نقش بانوان در سيستم، يك نقش مؤثر و فعال است، افزود: در سيستم‌هايي كه حساسيت كاري وجود دارد، سالم سازي مجموعه با حضور بانوان تسريع مي‌يابد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان با ذكر اينكه همان‌گونه كه بانوان در تحكيم بنياد خانواده بيشترين نقش را دارند، اين نقش آفريني را در جامعه نيز به بهترين شكل ممكن ايفا ميكنند، تصريح كرد: بانوان نسبت به تعهد كاري خود احساس مسئوليت داشته و به عنوان يك پرورش دهنده و حامي آن را انجام مي‌دهند.

وي با اذعان به اينكه تعهد به انجام مسئوليت در بانوان ريشه در نگاه مادرانه آنان دارد، خاطرنشان كرد: در عرصه اجتماعي زنان همان حس و روحيات مادرانه خاص كه پايه و اساس بنياد خانواده را تشكيل مي‌دهد، نسبت به كار خود لحاظ مي‌كند و از هيچ تلاشي دريغ نمي‌ورزند.

لهونيان حضور بانوان شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در تمامي حوزه‌ها را پررنگ و تأثيرگذار توصيف‌ كرد و يادآور شد: خوشبختانه در هر بخش خدمت‌رسان شركت توزيع نيروي برق استان كه از حضور و تخصص بانوان بهره گرفته شده، نتايج رضايت‌بخشي كسب گرديده است.

وي در پايان خطاب به حاضرين درخواست كرد: بانوان توانمند سعي و تلاش خود را بكار بسته تا بتوانند در فعاليت‌هايي كه توانايي ارائه خدمات شايسته دارند اعلام آمادگي كرده و بيش از پيش در راستاي اعتلاي اهداف شركت گام بردارند.

گفتني است، «شرافت عطايي» مشاور مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در امور بانوان و خانواده، نيز در اين آيين به ارائه گزارش عملكردي از فعاليت‌هاي شاخص بانوان شاغل در شركت توزيع نيروي برق استان كردستان پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در طي دوسال اخير اقدامات شايان توجهي در خصوص شايسته سالاري و استقرار كامل اين رويكرد در شركت توزيع نيروي برق استان كردستان لحاظ شده، كه نتايج آن در حوزه زنان نيز به خوبي مشهود است.

لازم به ذكر اين، در ادامه نشست پرسش و پاسخ مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان با بانوان شاغل در اين شركت برپا شد و مهندس لهونيان از نزديك در جريان مشكلات، درخواست‌ها و مطالبات آنان قرار گرفت.