1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کیومرث آقا محمدی در تشریح این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و بهره برداری از 3 پروژه این شهرستان با اعتباری بالغ بر60 میلیاردریال در این شهرستان صورت گرفت.

وی در ادامه اذعان داشت: در سال جاری،تعداد 220 دستورکار در توزیع برق این شهرستان صادر و به مرحله اجرا درآمده است،که تا ابتدای دهه فجر سال جاری بیشتر این پروژه ها با اعتبار 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه افزود: پروژه تبدیل 70 کیلومتر شبکه فشار ضعیف کل شهر دهگلان به کابل خودنگهدار با اعتبار 41میلیاردریال،پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در 14 روستای این شهرستان با حجم فیزیکی 38 کیلومتر و حجم ریالی 33 میلیاردریال و پروژه اصلاح شبکه 20 کیلوولت هوایی روستای کروندان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

آقا محمدی در پایان عاری سازی شبکه برق شهردهگلان از سیم مسی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار را یکی از سه پروژه مهم این شهرستان دانست و گفت:افزایش پایداری شبکه در شرایط جوی ناپایدار، افزایش میزان امنیت و ایمنی شبکه و پیشگیری از سرقتهای تجهیزات و انرژی و نیز افزایش کیفیت برق مصرفی و کاهش تلفات در شبکه های برق و ایجاد مبلمان مناسب شهری و روستایی را از اهداف محقق شده ی این سه پروژه بوده است