1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صلاح الدین قادری در تشریح این خبر افزود: به منظور رفع ضعف ولتاژ و رفع حریم منازل مسکونی تعدادی از مشترکین روستای کنده سوره ، نسبت به اصلاح 172 متر شبکه فشار متوسط هوایی،اصلاح 227 متر شبکه فشار ضعیف هوایی،72 متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی ،جابجایی ترانس 100 کاوا و اصلاح تابلو با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون ریال اقدام گردید.

قادری با اشاره به سختی کار و صعب العبور بودن جاده دسترسی عنوان کرد: برای رفع ضعف ولتاژ می بایست ترانس به مرکز ثقل بار منتقل شودکه با توجه به عدم امکان عبور وسایط نقلیه سبک و سنگین به محل ، این کار با جرثقیل دستی و با کمک اهالی انجام شد.

ایشان در ادامه ابراز امیدواری کرد: اصلاحات صورت گرفته در روستای 110 خانواری کنده سوره ، زمینه ساز تک خوانی کردن کنتور برق مشترکین بوده و این پروژه نیز در دستورکار این مدیریت قرار دارد.

قادری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اهالی روستای کنده سوره که در انجام این پروژه همکاری خوبی داشتند عنوان کرد،مجموعه عوامل برق بانه همواره در تلاش برای ارائه ی خدمات با کیفیت مطلوب و جلب رضایت مشترکین هستند.