1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شهرام بهمني با اشاره به صرف اعتباری بالغ بر 1740 میلیون ریال در این پروژه گفت: احداث یک دستگاه  ترانسفورماتور 100 کاوا  هوايي ،  احداث 1000 متر شبکه فشار متوسط هوایی  هادي روكش دار 70 ،  احداث 100 متر كابلكشي فشار ضعيف زميني از اقدامات انجام شده در این پروژه می باشد.

بهمنی در ادامه افزود: به جهت افزایش رضایت مندی مشترکین، مسیرها و مناطقی را که با مشکل مواجه بوده و هستند در دستور کار اولیه قرار دارند تا با تامين اعتبار در زمان ممکن، ساماندهی و مشکل آنها مرتفع گردد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در پایان اذعان داشت: یکی از اهدافی که مدنظر شرکت توزیع است نصب ترانسهای کم ظرفیت در فواصل کوتاه می باشد که دارای مزیت های خوبی از لحاظ اعمال خاموشی به نقاطی است که بر اساس برنامه یا بدون برنامه احتیاج به تعمیرات یا اصلاح شبکه  توزیع برق دارند، که امیدواریم با تلاش شبانه روزی همکاران این امر به زودی در سطح شهرستان اجرا گردد.

لازم به ذکر است با اجرای پروژه‌های یاد شده بخش اعظمی از شبکه‌ توزیع برق محله 12 متري کامیاران  از پایداری و قابلیت اطمینان مناسبي برخوردار شد  و مشكل ضعف ولتاژ ، رفع حريم و نيز كوتاه شدن فيدرهاي فشار ضعيف، رفع گردید.