1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در نشستی  که به مناسبت روز دهیار با محوریت روشهای مدیریت مصرف  و با حضور بخشدار و دهیاران بخش مرکزی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

محمدی در ابتدا ضمن تبریک روز دهیار ضمن تبریک روز دهیار، از مدیران حاضر در نشست  خواست با توجه به نقش و جایگاه مدیریتی آنان در روستاها،  میتوانند نقش بسزایی در صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه برق داشته باشند.

وی در ادامه از دهیاران خواست در جلسات روستاها و نمازهای جمعه و با هماهنگی با امامان جماعت به تشریح روشهای مدیریت مصرف انرژی برای عموم بپردازند.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه حذف قبوض کاغذی در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است از مشترکین روستایی درخواست کرد براساس فرآیند و شیوه تدوین شده نسبت به ارسال کد سیزده رقمی شناسه قبض به شماره 200087121 از طریق مبایل خود ( به روش # شناسه سیزده رقمی  *p*و ارسال آن به شماره مذکور) برای مشترکین روستاهایی که به صورت تک خوانی قرائت انجام میگردد، اقدام نمایند .

لازم به ذکر است در صورت نیاز به حذف شماره موبایل قبلی موجود در بانک اطلاعاتی می توانند به روش ( # شناسه سیزده رقمی  *d*) و ارسال آن به شماره 200087121 اقدام کنند.