1

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، «محسن ابراهيمي» با بيان اينكه قسمت عمده پروژه جابجايي تأسيسات برق در محل احداث كنار گذر جنوبي بيجار طي سنوات گذشته انجام شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه جابجايي خط فشار متوسط محور بيجار _ ديواندره اجرایی شد.
وي با اعلام اینکه اجراي قسمتي از جابجايي شبكه فشار متوسط در محل احداث تقاطع غير هم سطح چنگيز قلعه در محور بيجار _ ديواندره به دليل وجود معارض و عدم رفع اين مشكل توسط اداره راه و شهرسازي شهرستان بيجار که مجري طرح كنار گذر جنوبي بيجار بود، متوقف گرديد، گفت: متأسفانه با ادامه فعاليت‌هاي اكيپ راه‌سازي در اين محور و جمع‌آوري خاك و مصالح در زير شبكه فشار متوسط، شرايط مخاطره‌آميزي ايجاد گرديده بود كه پس از تعاملات صورت گرفته، انجام هرگونه فعاليتي در محل تا زمان جابجايي شبكه متوقف شد.
مدير توزيع برق شهرستان بيجار با اشاره به تأكيد مسئولين شهرستان در خصوص اهميت بهره برداري از طرح كنار گذر جنوبي بيجار، تصریح کرد: مديريت اين شهرستان با به‌كارگيري تمام توان فني و اجرايي خود و طي چندين روز كار متوالي در شرايط بسيار سخت آب و هوايي موفق شد در كمترين زمان ممكن شبكه فشار متوسط موجود در محل احداث تقاطع غير هم سطح چنگيز قلعه را جا به جا نمايد.
وی با ذکر اینکه انجام اين پروژه با احداث 220 متر خط فشار متوسط هوايي و استقرار 3 اصله پايه بتوني 600/12 و 4 اصله پايه بتوني 400/15 صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 790 میلیون ریال انجام شد.
ابراهیمی در پايان با تشکر از تلاش‌هاي پرسنل فني و سيمبانان توزيع برق شهرستان بيجار، یادآور شد: این افراد در شرايط سخت جوي و سرماي شديد منطقه این پروژه را مختوم به نتیجه مطلوب کردند.