1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبید علیمحمدی در تشریح این خبر گفت: نیروی انسانی در هر سازمانی از مهمترین سرمایه های آن سازمان محسوب می‌شود و توانمندسازی این نیروها در جهت بهبود و افزایش بهره‌وری، بالندگی، رشد و شکوفایی شرکت با توجه به هدف های آن شرکت به کار گرفته می شوند.

وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: مدیریت برای اینکه بتواند عملکرد شرکت متبوع خود را بهبود ببخشد، لازم است با دید کیفی به شرکت نگریسته و تا آنجا که ممکن است با ارائه راهبردهای اجرایی و به روز، عملکرد کاری شرکت تحت امر خود را در سطح مطلوب حفظ نمایند.

علیمحمدی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مبتنی بر توانمندسازی نیروهای انسانی گفت: توانمندسازی موجب بهره وری هرچه بیشتر می شود که در نهایت زمینه ارائه خدماتی بهتر و مطمئن‌تر را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: شرکت توزیع برق همواره با هدف ایجاد فرصت های برابر برای نیروهای جوان علی الخصوص در پست های مدیریتی و ایجاد انگیزه برای ارائه راهکارهای نوین و خلاقانه در عصر جدید که تکنولوژی هر لحظه در حال پیشرفت است و رابطه تنگاتنگی با زندگی و آسایش عموم مردم دارد در همین راستا انتصابات جدیدی در پست های مختلف را در برنامه های کاری خود قرار داده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در همین راستا تغییرات گسترده‌ای در نیروهای انسانی در شرکت توزیع برق استان کردستان انجام شده است که می‌توان به انتصاب مدیران جدید برق در شهرستانهای مریوان، بانه، دیواندره و سقز اشاره کرد اگرچه با وجود توانمندی مدیران اسبق برق این شهرستان ها، این تغییرات به ایجاد پویایی هرچه بیشتر در سطح شرکت و ایجاد فرصت های برابر به نیروهای انسانی توانمند برای ارائه راهکارها و عملکرد های جدید، نوین، به روز و خلاقانه است.

در هفته های اخیر مدیر توزیع برق شهرستان مریوان مهندس عبدالرحمن مرادی، شهرستان بانه مهندس صلاح قادری، شهرستان دیواندره مهندس عطااله میرزایی و شهرستان سقز مهندس عبد الله ابراهیمی منصوب گردیده است و در سمت های دیگر نیز تغییرات در نیروهای انسانی انجام شده است و همواره تمام تغییرات به منظور بازدهی بهتر شرکت انجام می گردد.