1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، در این دیدار هیوا لهونیان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های مرحوم خالد زندی و فواد سیفی و تجلیل از مقام و شخصیت این دو عزیز از دست رفته که در حین انجام مأموریت اداري جان خود را از دست دادند، گفت: اجر این عزیزان نزد خدا باقی است، چرا که در راه خدمت به مردم تلاش کرده و به سوی معبود پر کشیدند.

وی حضور و دیدار با بازماندگان را به منظور تسلی خاطر آنان دانست و ادامه داد: برای عزیزان از دست رفته علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم و برای بازماندگان نیز صبر جزيل آرزومندیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خطاب به هیأت همراه خواستار پیگیری مشكلات خانواده متوفیان در حد توان و مقدورات شد و تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با توجه به تعهد اخلاقی و انسانی خود در چارچوب قانون تمامی تلاش خود را برای کمک به خانواده‌های زندی و سیفی تا نیل به نتیجه مطلوب بکار خواهد بست تا حقی ناخواسته از آنان ضایع نگردد.

وی ادامه داد: وظیفه همسران زندی و سیفی در قبال فرزندانشان بسیار خطیر است چرا که علاوه بر مادر بودنشان، باید به گونه‌ای عمل کنند که فرزندانشان جای خالی پدر و فقدان او را تاب بیاورند تا به افرادي شایسته براي خود، خانواده و جامعه تبديل شوند.

لهونيان با اعلام اينكه تدابيري اتخاذ گرديد تا فرزندان مرحوم زندي و سيفي همه ساله در آيين تجليل از دانش آموزان برتر شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، حضور يابند، خاطرنشان كرد: در اين آيين از آنان تجليل شده و با اين اقدام تلاش مي‌شود تا جايگاه رفيع پدران ايشان براي هميشه گرامي داشته شود.

گفتنی است، مرحوم فواد سیفی داراي دو فرزند خردسال به نام‌هاي سارو(كلاس سوم ابتدايي)‌ و نازيلا (10 ماهه) مي‌باشد، وي در حادثه آتش‌سوزی اتوبوس سنندج هنگامی که به مأموریت اداري اعزام شده بود دار فانی را وداع گفت و مرحوم خالد زندی نیز داراي دو فرزند به نام‌هاي سوران (سال اول متوسطه اول)‌ و پارسا (شش ساله) مي‌باشد كه ايشان نيز در حين برگشت از مأموريت اداري در حادثه تصادف به دیار باقی شتافتند. مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، در اين ديدار هداياي نقدي و غيرنقدي را تقديم خانواده‌هاي اين عزيزان از دست رفته كردند.