1

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان روز 29 فروردین امسال را که مصادف با روز جهانی سیمبانان است، به سیمبانان و تلاش‌گران عرصه صنعت توزیع نیروی برق تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، متن پیام تبریک هیوا لهونیان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به مناسبت گرامیداشت «روز جهانی سیمبانان» بدین شرح است:

۱۸ آوریل، مصادف با ۲۹ فروردین به‌عنوان روز جهانی سیمبانان شناخته شده و در این روز از مهندسان، تکنسین‌ها و سیمبانان که در خط مقدم ایثار و خدمت هستند، قدردانی به عمل می‌آید.
سیمبانان همواره طلایه‌دار خدمت و نماد تلاش بوده‌ و از سرچشمه جوشان خدمت، خود و مردم را بهره‌مند نموده‌اند. این عزیزان با شایستگی و توانمندی مثال‌زدنی خود، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه و پایدار در عرصه صنعت برق را فراهم ساخته و رسالت عظیم خدمت را جانانه به سرمنزل مقصود رسانده اند.
بدینوسیله ضمن تبریک روز سیمبان، از زحمات تلاشگران عرصه صنعت برق به ویژه سیمبانان توزیع برق کردستان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت صنعت برق کشور از درگاه ایزد منان خواستارم.