1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نصیری در تشریح این خبر گفت: این نشست با حضور مدیران ( منابع آب، پخش و پالایش فرآورده های نفتی، توزیع نیروی برق استان کردستان ) و نمایندگان استانداری و نمایندگانی از دیگر ادارات گاز، آبفا، شرکت خطوط لوله نفت، نیروگاه سیکل ترکیبی به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با موضوع اهمیت انرژی، بررسی مصوبات گذشته کار گروه، ابلاغ تقویم زمانی جلسات سال 1400 و بررسی وضعیت مصرف آب و برق در سال جاری برگزار شد.

وی در ادامه به هدف تشکیل این نشست اشاره کرد و اذعان داشت: این جلسه با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص احصاء اولویتهای کارگروه انرژی و آب ( اصلاح الگوی مصرف انرژی ) تشکیل شد و لزوم هماهنگی و تعادل اعضاء کارگروه، مورد تأکید قرار گرفت.

نصیری در ادامه افزود: استفاده از وسایل برودتی با فرارسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق، ضرورت کاهش هزینه ها را با رویکرد ساماندهی کنترل هزینه ها در ادارات دولتی تقویت نموده است.

نصیری در ادامه بیان داشت: عقد تفاهم نامه همکاری فی ما بین مدیریت برق شهرستانهای تابعه با ادارات سطح آن شهرستان در راستای اهتمام و توجه جدی به موضوع مصرف بهینه برق در تابستان سال جاری به منظور پایش، پالایش و کنترل مصرف بهینه برق مورد تأکید قرار گرفت.

وی  با تأکید بر مدیریت صحیح مصرف برق اظهارداشت: بطور متوسط هرسال شاهد افزایش 5 درصدی برق نسبت به سال گذشته هستیم اما امسال 25 درصد افزایش مصرف را نسبت به سال گذشته تجربه کردیم، در همین راستا باید مشترکین مدیریت صحیح مصرف برق را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند ” به خصوص درساعات پیک 12 الی 18 و19 الی 23 “.

در پایان این جلسه اقدامات پیش رو به جهت کنترل و کاهش مصرف آب، برق وگاز ساختمانهای اداری به استناد تکالیف اخیر محوله و نصب ژنراتور در ادارات تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.