1

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، هیوا لهونیان در جريان بازديد از حوزه معاونت بهره‌برداری شركت، با تأكيد بر استفاده حداکثری از امکانات و منابع موجود در حوزه بهره‌برداری، مدیریت هزینه‌ها و هم‌چنین بهبود شاخص‌های عملکردي، اظهار داشت: نيل به اين اهداف جزو مهم‌ترین اولویت‌هاي شركت توزيع برق است.

وي خواستار شد: در حوزه اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها، حدالامكان فعاليت‌هاي صورت گرفته بدون مشکل و بدور از دوباره کاری انجام گيرد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان با گريز به اهداف و سیاست‌های شركت توزيع نيروي برق مبني بر برون‌سپاری وظایف، تصريح كرد: به دلیل شرایط مالی و تحریم‌های موجود، نيل به اين هدف همت مضاعف همکاران در تمامي امور را می‌طلبد.

وي در پايان با اشاره به بروز چالش‌هاي احتمالي و پيش رو براي فصل تابستان آتي، گذر از آن را نيازمند مشارکت در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارائه راهکار لازم جهت بهبود شاخص بهره‌برداری از شبکه و تأسیسات در سطح شرکت دانست.

گفتني است، طي اين ديدار گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش هوشمندسازی شبکههاي توزیع برق، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات وکاهش انرژی‌هاي توزیع نشده با بهره‌گیری از تجهیزات خط گرم و همچنین مقایسه پیک بار و تلفات انرژی طي سال‌های 97 و 96 ارائه گرديد.