1

به گزارش خبرنگار دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان کردستان سید محمد فتحی مدیر امور دیسپاچینگ و فورتهای برق در تشریح این خبر گفت: مجهز کردن خودروهای عملیات و اتفاقات به این کابین ها باهدف دسترسی سریع به وسایل کار، ایمنی بالا، افزایش طول عمر ابزارآلات، کاهش زمان اجرای عملیات های رفع خاموشی و سایر عملیات های واحد اتفاقات 121 ،رعایت نظام آراستگی و ارتقاء کیفیت خدمات را از جمله ویژگی های مثبت این کابین ها عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: اتاقک ساخته شده برای این خودرو مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز در واحدعملیات و اتفاقات 121 می باشد و همچنین امکان جانمایی تمامی اقلام و ابزار مورد نیاز را درخوددارد .

وی همچنین از اجرا شدن نظام آراستگی محیط (  5s) در این خودروها اذعان داشت: به این ترتیب دسترسی به تمامی ابزار آلات در کمترین زمان ممکن جهت تسریع در ارائه خدمات با کیفیت میسر خواهد شد.

فتحی همچنین به مجهز شدن این خودرو به نورافکن ها قوی برای انجام عملیات در شب اشاره کرد و گفت: به این ترتیب کمترین مانعی بر سر راه خدمت رسانی به مشترکان برق در زمان اعلام نیاز ،وجود نخواهد داشت.
وی در ادامه از راه اندازی فاز اول این طرح با اعتباری بالغ بر1میلیاردو هشتاد میلیون ریال اظهار داشت: در فاز اول راه اندازي این طرح 3 دستگاه کابین تجهیز شده برروی خودروهای عملیات و اتفاقات شهری سنندج، 1دستگاه برروی خودرو مریوان،1دستگاه برروی خودرو  سقز و 1دستگاه برروی خودروکامیاران، تجهيز و تحت كنترل قرار داده شد

وی درادامه از اجرایی شدن فاز دوم این طرح در سال جاری ابراز امیدواری کردو گفت:در فاز دوم این طرح شش شهرستان دیگر جهت تجهیز خودروهای عملیات و اتفاقات در دستور کاراین شرکت قرارداده شده که در سال جاری اجرایی و عملیاتی خواهد شد.