1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان محمد آزاد حسینی در تشریح این خبر گفت: پروژه جابجایی 512 متر شبکه فشار متوسط یک مداره ( حد فاصل سه راه شهرک صنعتی برازان تا ابتدای خیابان شافعی) با هدف تعریض و احداث مسیر و خیابان جدید الاجرا به بهره برداری رسید.

وی در ادامه سخنان خود افزود: افزایش قدرت پست ترانسفورماتور موجود از50 کیلوولت آمپر به 100 کیلوولت آمپر و احداث 570 مترشبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی از جمله اقداماتی است که در راستای زیرساخت لازم برای احداث مسیر جدید صورت پذیرفته است.

حسینی در ادامه اذعان داشت:  خط یک مداره بطول 512 متربه منظور رفع حریم و افزایش ضریب اطمینان شبکه برق احداث شد که پس ازگچ ریزی و ارائه معبر و کف توسط عوامل اجرایی شهرداری عملیات جابجایی انجام و شبکه یک مداره قبلی برکنار شد.

 مدیرتوزیع برق شمال سنندج در پایان سخنان خود گفت: با توجه به ضرورت تعریض و ساماندهی مسیر قدیم و نیز کثرت شبکه توزیع در مجاورت آن، جابجایی خط، امری اجتناب ناپذیر بوده و این امر مستلزم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر ادارات و ارگان های مربوطه که دارای تاسیسات مانند گاز – مخابرات و…هستند، می باشد.

لازم به ذکر است این پروژه بدون اعمال خاموشی با همکاری واحد مهندسی و نظارت در نایسر در حداقل زمان ممکن به بهره برداری رسید.