1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صلاح الدین قادری در تشریح این خبر گفت: از پروژه های مهم و شاخص سال 99، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در سطح استان بود، این در حالی است که در شهرستان بانه بیش از 65 کیلومتر شبکه سیم سی به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی در ادامه افزود: برق رسانی به 3 پاسگاه مرزی برویشکانی، ننور و سرتزین و احداث 9.5 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی از دیگر فعالیت های شاخص در سال 99 در این شهرستان است.

قادری در ادامه با اشاره به تعداد 2135 مورد انشعاب جدید اذعان داشت: تعداد 2135 انشعاب جدید به متقاضیان واگذار شده است که با احتساب این تعداد اشتراک جدید، این شهرستان اکنون بالغ بر 67000 مشترک برق در بخش های مختلف را داراست.

وی در ادامه افزود: از تعداد 2135  انشعاب واگذار شده در سال گذشته،1640 مورد در بخش شهری،280 مورد در بخش روستایی،192 مورد غیر دیماندی و 23 مورد نیز دیماندی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بخش وصول مطالبات عنوان کرد: در سال 99  درصد وصولی این شهرستان  101.6 درصد بود که رتبه دوم استان را کسب نمود، این مهم نوید بخش جذب اعتبارات ویژه و کامل در سال جاری است.  

صلاح الدین قادری در پایان سخنان خود گفت: پایداری شبکه، جلوگیری از خاموشی های ناخواسته و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، مهمترین رسالت کارکنان برق این شهرستان بوده و هدف غایی این مدیریت ارائه برق مطمئن و پایدار به همه مشترکین این شهرستان است، وی افزود: کل اعتبارات جذب شده در سال 99 در بخش احداث، اصلاح و پروژه های اختصاصی بیش از 230 میلیارد ریال در شهرستان بانه بوده است

لازم به ذکر است استاندارد سازی بخش عمده ای از شبکه توزیع برق روستایی استان، از پروژه های مهم سال 1400 می باشد که به زودی کلید خورده و اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق روستاهای شهرستان بانه در دستور کار قرار میگیرد.