1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان چاره جو در تصریح این خبر گفت:  در راستای تحقق شعارسال “رونق تولید” و با هدف حمایت و تسهیل امورات بخش تولید و اشتغال پایدار درمنطقه، پروژه برقرسانی به واحد تولیدی ظروف یکبار مصرف سروش واقع در شهرک صنعتی زرینه  دیواندره اجرا گردید.

وی در ادامه با اشاره به اعتباری بالغ بر 950 میلیون ریال برای اجرای این پروژه بیان کرد: این اعتبار در دستورکار این مدیریت قرار گرفته که پس از تکمیل مراحل اداری و تهیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز در یک اقدام جهادی و در حداقل زمان ممکن اجرای این پروژه، عملیاتی گردید.

چاره جو افزود:این پروژه شامل 800 متر خط فشار متوسط هوائی بوده که در ادامه فیدر20 کیلوولت اختصاصی شهرک صنعتی زرینه منشعب از پست 20/ 63 فوق توزیع دو راهی تکاب – ایرانخواه احداث گردیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره اذعان داشت: جهت تامین برق واحد تولیدی مذکور، یک دستگاه پست ترانسفورماتور KVA 75 هوائی در محل تاسیسات کارگاه متقاضی، احداث گردیده است.

لازم به ذکر است از مجموع اعتبار هزینه شده مبلغ 650 میلیون ریال آن از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تامین گردیده و مبلغ 300 میلیون ریال دیگر به صورت اختصاصی و توسط متقاضی هزینه شده است.