1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عطاالله نوروزی مدیر توزیع برق شهرستان سقز در اقدامی فرهنگی وهم زمان با سراسر کشور در قالب یک برنامه خیرخواهانه ، اقدام به توزیع بسته های نوشت افزاری درمیان دانش آموزان مدارس سطح شهر و روستاهای این شهرستان کرد.

وی ضمن بیان این نکته که فرهنگ سازی برای حذف قبض کاغذی برق در شهرستان از تیرماه آغاز شده و 99 درصد مردم دراین طرح مشارکت داشته اند گفت: اجرای این طرح مانع از قطع 12 هزار اصله درخت درسال خواهد بود و تنها ازمحل چاپ این قبوض حدود 300 میلیارد تومان در سال صرفه جویی شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حذف قبوض کاغذی برق علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست ازکاهش مصرف کاغذ، در هزینه های جاری صنعت برق هم تاثیرگزار خواهد بود به طوری که از محل صرفه جویی هزینه ی صدورقبض کاغذی امکان تامین بسته های کمک آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت سراسر کشور فراهم شده است.

وی درپایان در خصوص نحوه ی توزیع بسته های آموزشی افزود:گسترده توزیع بسته های آموزشی بدین شیوه بود که تعدادی ازاین بسته ها در مدسه دخترانه صالح آباد که یکی از مدارس حاشیه شهر است توزیع، ومابقی آن بین دانش آموزان روستاهای شهرستان سقز پخش شد.