1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان محمد سعید سلطانی در تشریح این خبرگفت: با بهره برداری از پروژه اصلاح، ساماندهی و تبدیل بیش از 56 کیلومتر شبکه فشار ضعیف محله وسیع و قدیمی جورآباد، شهرک اداره راه و شهرک های  سپاه و اسلام آباد به کابل خودنگهدار، تاکنون مشکلات مربوط به ضعف ولتاژ، تلفات شبکه و سرقت سیم این مناطق در حوزه توزیع مرتفع گردیده است.

وی توسعه و احداث خطوط فشار متوسط و احداث پست ترانسفورماتورهوایی به منظور تأمین برق تعاونی های شهرداری و فرهنگیان را از جمله طرح های افتتاح شده در این ایام برشمرد و افزود: طرح توسعه و احداث شهری با هدف رفع ضعف ولتاژ و افزایش ظرفیت تأمین برق متقاضیان جدید تعاونی مسکن سهراب از جمله پروژه های دیگری است که قابلیت بهره برداری داشتند.

وی در ادامه اذعان داشت: به منظور اجرای ساماندهی شبکه برق سرای علیدی با توجه به فضای محدود زمین یک دستگاه پست پدمانتد با تکنولوژی جدید شامل پست یکپارچه (طراحی متناسب شبکه زمینی جهت عبور کابل استفاده شده ) که این مهم باعث پایداری قابل ملاحظه برقرسانی و کاهش خاموشی و به تبع آن افزایش رضایتمندی اهالی بازار میگردد.

سلطانی در بخش دیگری از سخنان خودگفت: باهدف ایجاد رینگ خطوط 20 کیلوولت زمینی و به منظور پایداری شبکه و بهبود پروفیل مشترکان خیابان پرتردد مولوی، یکدستگاه پست یکپارچه احداث شد، برای بهره برداری از این طرح 415 مترشبکه 20 کیلوولت احداث و یکدستگاه پست کمپکت و احداث سرخط های فشارضعیف به انجام رسید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح ها و پروژه ها رضایتمندی مشترکان این شهرستان را از خدمات این مدیریت بیش از پیش ارتقاء دهد.