1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد ميمنت آبادي در تشریح این خبرگفت: با توجه به وضعيت بار شبکه در سه ماهه تابستان و لزوم صرفه جوئي و مديريت مصرف برق و در راستاي عدم اعمال خاموشي به مشترکان جهت رعايت و تعادل بين توليد و مصرف انرژي الکتريکي ، از طريق اطلاع رساني هاي صورت گرفته در سطح شهر و روستاهاي شهرستان قروه و با پيگيري هاي بعمل آمده توسط همکاران اين مديريت و براساس دعوت بعمل آمده از مشترکين تعداد 560 مشترک (بخش هاي کشاورزي ، صنعتي ، تجاري و عمومي) تفاهم نامه منعقد گرديد.

وی در ادامه افزود:با توجه به همکاری تعدادی از مشترکین این شهرستان درخصوص اعمال مدیریت بهینه مصرف برق و براساس رعایت دستورالعمل توانیر تعداد 512 مشترک، مشمول دریافت پاداش مصرفي بوده اند که در مجموع پاداشي معادل 8 ميليارد ريال بصورت بستانکاري در فيش برق مصرفي آنها لحاظ گرديد .  

ميمنت آبادي در پايان افزود:امیدواریم تمامي مشترکان با مشارکت حداکثري در برنامه مديريت بار پيک سال 99 با امضاء تفاهم نامه و اصلاح الگوي مصرف، شرکت توزيع را در ارائه هرچه بهتر خدمات و کاهش خاموشي ها ياري نمايند. همچنين کشاورزان محترم با خاموش کردن پمپاژآب در 4 ساعت پيک شبکه علاوه بر رايگان بودن برق مصرفي از پادش دوره همکاری نيز بهره مند خواهند شد.