1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان میمنت آبادی مدير توزيع برق شهرستان قروه در تشریح این خبرگفت : در راستاي اجراي طرح چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه توزيع برق که از اولویت هاي شرکت توانير بوده توسط شرکت توزيع در حال انجام است که تعداد 300 دستگاه کنتور ديجيتالي مشترکين غيرديماندي در شهرستان قروه نصب گرديده است.

وی در ادامه اذعان داشت: بر اساس گزارشات دریافتی مربوط به ضعف ولتاژشبکه در جهت اقدام اصلاحي رفع مشکل مربوط به ضعف ولتاژ ، تعداد 833 دستگاه کنتور ديجيتالي غيرديماندي براي شهرستان قروه در نظر گرفته شده است که در مرحله اول در شهر قروه تعداد 300 دستگاه کنتور با اعتباري بالغ  بر 1212 ميليون ريال مربوط به مشترکين غيرديماندي با کنتورهاي مربوط به طرح چاوش توسط همکاران واحد تست و اندازه گيري شهرستان قروه، تعويض شده است.

ميمنت آبادي در ادامه افزود: هدف از اجراي اين طرح ،مديريت ولتاژ در شبکه توزيع برق ،رعايت استاندارد کمي و کيفي ولتاژ تحويلي به مشترکين ، کاهش تلفات ، پايداري و کاهش خطاهاي شبکه و در نهايت رضايتمندي مشترکين از برق تحويلي می باشد.

ميمنت آبادي در پایان نسبت به اصلاح و تعویض مابقی کنتورها به مشترین اظهار داشت: در مرحله دوم این طرح تعداد 300 دستگاه در برنامه کاري اين مديريت قرار دارد که دستورکار آن صادر شده و در صورت تامين اعتبار سریعااقدام خواهد گرديد.