1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تشریح این خبر گفت: در راستاي صيانت از حريم شبكه برق و ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکین 2812 نقطه حادثه خیز تا پایان دی ماه 99 در زمينه های اصلاح و جابجایی شبکه های توزیع، بازآرایي، رفع حریم و تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار و…. با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 150 ميليون ريال به بهره برداری رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در ادامه به روستاهایی که این پروژه در آن اجرا گردیده اشاره کرد و گفت: این پروژه در روستاهاي مالوجه، قزلجكند، تكيه عليا و سفلي، شيروانه، درمه، قاورمه دره، قره بلاغ، شهاب الدين ، سيلاب، سوتپه، حسن آباد محمد نظر، دوسر، ميهم، سنگين آباد، وينسار ، آونگان و شهر دزج ، دلبران و قلعه به اتمام رسیده است.

فرهاد میمنت آبادی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت آگاه سازی مردم در خصوص خطرات ناشی از نقض حریم شبکه های برق، هدف از اجرای این طرح  را جلوگیری از بروز حوادث  و ایمن نمودن تاسیسات برق رسانی عنوان کرد.

لازم به ذکر است شهرداری ها و دهیاری ها برای صدور مجوز های ساخت و ساز به متقضیان لازم است استعلام های مربوطه را از این شرکت دریافت کنند تا مشترکین با مشکلات رعایت حریم مواجه نشوند.