1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان مرتضی محبتی در تشریح این خبر گفت: با توجه به تداخل جاده جدید سنندج _ مریوان با خطوط توزیع برق در دو منطقه واقع در تقاطع پل تاریخی گاران و روستای شیخ عطار، پروژه احداث 2850 متر شبکه فشار متوسط هوایی در تقاطع پل تاریخی گاران و روستای شیخ عطار اجرایی گردید.

وی در ادامه افزود: جابه جایی شبکه در روستای شیخ عطار، با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 584 میلیون ریال به بهره برداری رسید و همچنین جابه جایی شبکه تقاطع پل گاران با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 752 میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید.

محبتی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه و بارندگی های فصلی، اذعان داشت: مشکلات عدیده ای در سر راه وجود داشت که با همت و تلاش عوامل اجرایی برق این شهرستان این مهم به اتمام رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در پایان سخنان خود اذعان کرد: با رویکرد مثبت دولت در تقویت زیر ساخت های استان در سال جهش تولید، در آینده نزدیک شاهد تحولات بسیار خوبی در بخش توزیع برق خواهیم بود و ایراز امیدواری کرد که این مجموعه اقدامات منجر به رونق بنگاه ها و بخش های صنعتی و کشاورزی در شهرستان مریوان شود.