1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شهرام بهمنی در تشریح این خبر گفت: برق 153 روستای این شهرستان با مجموع بیش از 16 هزار مشترک که به صورت باز فروش قرائت می گردد، تکخوانی شد.           
 وی در ادامه افزود: در سیستم باز فروش، کنتوری مادر برای روستا نصب و مامور قرائت مورد اعتماد و انتخاب شورای اسلامی روستا از طریق همان کنتور میزان برق  و هزینه مصرفی مشترکان  را اعلام می‌کرد، با اجرای سیستم تک‌خوانی در کلیه روستاهای این شهرستان، گامی مهم در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و رضایتمندی مردم روستاهای این شهرستان برداشته شد.

بهمنی در ادامه با اشاره به سیستم تک خوانی اذعان داشت: در این سیستم برای هر مشترک بصورت جداگانه یک کنتور نصب و به صورت دوره ای توسط کارشناس این شرکت قرائت می گردد و سپس صورتحساب دوره ای به صورت پیامک در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حذف قبض کاغذی برق بیان کرد: در این راستا با توجه به سیاست های وزارت نیرو در جهت حذف قبض کاغذی در مهرماه98، این شهرستان اقدام به ثبت شماره همراه کلیه مشترکین نموده و تمامی کنتورها و مشترکین برق روستاها صورتحساب دوره ای برق مصرفی خود را بصورت پیامک دریافت خواهند کرد.
مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در پایان سخنان خود عنوان کرد:  هدف شرکت و به تبع آن این مدیریت، ارائه برقی مطمئن و پایدار و خدمات مطلوبتر به کلیه مشترکین روستایی است که این مهم در راستای برنامه ریزی دقیق، تلاش شبانه روزی کارکنان و همچنین جذب اعتبارات لازم برای انجام پروژه های مختلف است، در همین راستا با جذب اعتبارات لازم  پروژه تعویض تمامی کنتورهای مکانیکی به دیجیتالی در دست اقدام می باشد این مهم در چندین روستا اجرا و به بهره برداری رسیده و در آینده ای نزدیک در تمام روستاهای این شهرستان اجرا می گردد.