1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان  کوهسار رسولی تبار در تشریح این خبر گفت: براساس میزان رضایتمندی متقاضیان انشعاب برق در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، 96.7 درصد از متقاضیان انشعاب برق استان از شرکت توزیع برق کردستان رضایت دارند که این مهم نشان از کیفیت ارائه خدمات شرکت می باشد.

وی در ادامه افزود:  این نظر سنجی به صورت مصاحبه تلفنی از 911 نفر  در شش ماهه نخست سالجاری  توسط موسسه جهاد دانشگاهی استان کردستان صورت گرفت.

رسولی تبار در ادامه با اشاره به هدف اجرای این نظر سنجی اذعان داشت: این طرح در راستای ارتقاء و بهبود ارائه خدمات به مردم هر ساله در بخش های مختلف در این شرکت انجام می شود.

وی در ادامه افزود: در این نظرسنجی از طریق طرح سوالاتی از متقاضیان در زمینه میزان سرعت و دقت پرسنل در کار، نحوه برخورد کارکنان با ارباب رجوع، میزان رضایت از شیوه و روال انجام کار، احساس مسئولیت و پیگیری کارکنان در فرایند نصب کنتور و … میزان رضایت آنان سنجش و ارزیابی شد.

رسولی تبار در ادامه سخنان خود با اشاره به دو شهرستان  بیجار و کامیاران افزود: بیشترین میزان رضایت متقاضیان نصب انشعاب جدید مربوط به دو شهرستان بیجار و کامیاران بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود به لزوم اجرای این نوع نظرسنجی ها تأکید کرد و گفت: انجام طرح‌های نظرسنجی در بالا بردن سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط ادارات و سازمان‌ها مخصوصا دستگاه های خدمات رسان و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت خدمات توسط مدیران اجرایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

لازم به ذکر است این طرح با کمک پرسشگران جهاد دانشگاهی کردستان در سطح تمام شهرستان‌های استان انجام شد؛ اجرای مرحله دوم نظرسنجی از مشترکان شرکت توزیع برق استان کردستان در خصوص ” خدمات پس از فروش انشعاب ” در شش ماهه دوم سال جاری در دست اقدام می باشد.

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای 10 مدیریت و دو امور و بالغ بر 673 هزار مشترک دارد.