1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کوهسار رسولی تبار در تشریح این خبر گفت: به منظور ارسال صحیح قبوض الکترونیکی برق در صورت تغییرمحل کار و یا سکونت خود، اطلاعات مربوط به اشتراک برق مورد استفاده خود را با ارسال پیامک و بدون مراجعه حضوری به ادارات برق شهرستان ها میتوانید به راحتی  دریافت و یا اصلاح کنید.

وی در ادامه با اشاره به بروز کردن اطلاعات مشترکین در صورت تغییر محل کار و یا سکونت خود اذعان داشت: این دسته از مشترکان میتوانند به راحتی با ارسال پیامک، شماره اشتراک قبل  خود را حذف کرده ( که دیگر پیامک قبض الکترونیکی از محل کار و یا سکونت قبلی به اینان ارسال نگردد ) و سپس شماره اشتراک محل جدید، خود را ثبت کرده و دریافت نمایند.

رسولی تبار در ادامه با اشاره به روش حذف، ثبت و یا دریافت آخرین صورت حساب برق مصرفی از طریق پیامک تأکید کرد: برای حذف صورتحساب برق مصرفی محل کار و یا سکونت قبلی خود می توانید کد دستوری  #شناسه قبض*d* را به  شماره 2000871121 پیامک کرده ( منظور از شناسه قبض، شناسه قبض محل کار و یا سکونت قبلی می باشد) و دیگر با این شناسه به شما پیامکی ارسال نمی گردد.

وی در ادامه افزود: برای ثبت شناسه قبض جدید کد دستوری #شناسه قبض*p*را به شماره 2000871121 پیامک کرده ( منظور از شناسه قبض، شناسه قبض محل کار و یا سکونت جدید خود است) و دیگر با این شناسه قبض به شما پیامک ارسال می گردد.

رسولی تبار با اشاره به روش دریافت آخرین صورت حساب برق مصرفی خود گفت: مشترکین می توانند از طریق ارسال متن پیامکی:   #شناسه قبض*b* به شماره 2000871121 آخرین صورت حساب برق مصرفی خود را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان کرد: این اصلاح اطلاعات سبب خواهد شد مشترکان به موقع از هزینه برق مصرفی خود مطلع شده و بتوانند صورتحساب مصرفی خود را به صورت دوره ای و پیامکی پرداخت نمایند تا مشمول قطعی برق ناشی از پرداخت نشدن صورتحساب مصرفی نشوند‌‌.

کوهسار رسولی تبار در پایان سخنان خود به اپلیکیشن ” برق من ” اشاره کرد و گفت: اکنون هر یک از مشترکان در صورت نصب اپلیکیشن ” برق من ” (قابل دانلود از کافه بازار و سایت شرکت ) بر روی تلفن همراه خود، می توانند به کلیه اطلاعات صورتحساب برق مصرفی خود دسترسی داشته و همچنین هرگونه خدمات از جمله: خرید انشعاب برق، درخواست برای آزمایش لوازم اندازه گیری، درخواست برای جابه جایی کنتور، درخواست برای رفع ولتاژ و دهها خدمت دیگر نیز دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است مشترکانی که اطلاعات مربوط به اشتراک برق ملک خود را در اختیار ندارند کافی است با شناسایی کنتور برق مورد استفاده خود و مراجعه به “سایت شرکت” به آدرس kurdelectric.ir بخش “میزخدمت “ باشماره تلفنهای ثبت شده تماس حاصل فرمایند و با خواندن شماره بدنه ثبت شده روی بدنه کنتور ملک خود، قبض و تمامی اطلاعات مربوط به اشتراک ملک را ثبت نمایند.