1

بسمه تعالی

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است. بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات یادآور جایگاه و اهمیت روابط عمومی به عنوان شاهرگ ارتباطی و جریان ساز سازمان هاست. نهادی کلیدی، تخصصی و تأثیرگذار که به مانند آیینه شفافی عمل کرده و علاوه بر انعکاس دستاوردها و زیبایی خدمت رسانی ، این قدرت را در بطن خود دارد که با هدایت صحیح پروسه ارتباطات و اطلاع رسانی، در زمینه شکل دهی افکار عمومی و حفاظت از جایگاه شرکت در جامعه، نقش آفرین باشد.
روابط عمومی به سان حلقه اصلی ارتباطی مدیران و مردم، در زمینه شناخت افکار و نظرات جمعی است و این توان را داراست که در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم شرکت با ذینفعان، اقدام نموده و به عنوان یک واحد تخصصی و  تأثیرگذار در شرکت شناخته و معرفی شود.
بی شک هیچ سازمانی بدون توجه به حوزه روابط عمومی قادر نخواهد بود آنگونه که بایسته و شایسته است نسبت به ایجاد ارتباط درست و پویا با جامعه مخاطب خود، امیدوار باشد.
27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، در عصر ارتباطات ، “روابط عمومی” هنر، علم و مهارتی است که حیات معنوی شرکت ها و سازمانها را خونی تازه می بخشد؛ این روز مبارک را به  تمامی فعالان و تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در کمال صداقت ودلسوزی در جهت ارتقای اهداف سازمانی شرکت توزیع برق استان‌ کردستان ، تلاش میکنند تبریک و تهنیت عرض نمایم ؛ از خداوند متعال موفقیت روزافزون یکایک آنان را، مسئلت می نمایم.

هیوا لهونیان
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان