1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تصریح این خبر گفت: تعداد 52 هزار و 485 نفر به میز خدمت شرکت مراجعه کرده اند که از این تعداد مراجعات، 32 هزار و 862  نفر در همان روز پاسخ دهی شدند و و بقیه با ارجاع به واحد های مربوطه و بررسی و رسیدگی بیشتر به روز های بعد موکول گردید.

لهونیان در ادامه افزود: بیشترین مراجعه به میز خدمت این شرکت در واحد فروش و خدمات مشترکین با تعداد 32 هزار و 941 نفر بوده است که از این تعداد 21 هزار و 125 نفر انجام کارشان در همان روز صورت گرفته است و بقیه درخواست ها و مراجعات به روز های بعد موکول گردید.

وی در ادامه با اشاره به واحد مهندسی و نظارت و واحد بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت برق کردستان بیان کرد: به ترتیب تعداد 7 هزار و 686 نفر و 6 هزار و 807  نفر به میز خدمت این واحد ها مراجعه کرده اند که 4 هزار و 72 نفر در واحد مهندسی و نظارت و 4 هزار و 167 نفر در واحد بهره برداری و دیسپاچینگ در همان روز پاسخ دهی گردیده اند و بقیه درخواست ها به تیم های مدیریت مربوطه ارجاع داده شدند که در روزهای آتی پاسخ دهی گردد.

لهونیان در ادامه تأکید کرد: 2 هزار و 412 مراجع در واحد میز خدمت مالی و اداری و 2 هزار و 639 مراجع نیز مراجعات و درخواست های متفرقه با موضوعات مختلف را دارا بودند که تعداد یکهزار و 880 تعداد درخواست و مراجعه در واحد مالی و اداری و      یکهزار و 618  تعداد مراجعه در واحد متفرقه در همان روز پاسخ دهی گردید.

هیوا لهونیان در ادامه با اشاره به مهم بودن وظایف واحدهای میز خدمت مستقر در مدیریت توزیع برق شهرستان های تابعه اذعان داشت: وظایف این واحدها رسیدگی به درخواست ها و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان در ساعت های اداری در سطح مدیریت های تابعه این شرکت می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان اذعان داشت: ارزش یک میز خدمت تاثیرگذار را نباید کم اهمیت دانست، یک میز خدمت خوب می تواند بسیاری از کمبودهای موجود در هر سازمان را جبران کند اما در مقابل یک میز خدمت ضعیف (و یا نبود کلی میز خدمت) می تواند برداشتی ضعیف و منفی از یک شرکت و یا سازمان مؤثر و فعال را در ذهن مشتری ایجاد کند.

لازم به ذکر است این آمار مربوط به شش ماه اول سالجاری می باشد.