1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تصریح این خبر گفت:  این مسابقات از 8 آبان الی  13 آبان ماه به مدت ۵ روز در محل هتل جهانگردی سنندج برگزار می گردد.

هیوا لهونیان با اشاره به برگزاری  هر ساله این مسابقات در سطح کشور اذعان داشت: امسال این مسابقات به میزبانی هیأت ورزش صنعت آب و برق استان کردستان، با همکاری هیأت شطرنج استان، انجمن شطرنج وزارت نیرو برگزار می گردد.

لهونیان با اشاره به اینکه کمیته اجرایی مسابقات انتخاب و احکام آنها صادر و ابلاغ شده است، تصریح کرد: تا کنون تعداد  33 تیم از سراسر کشور شامل 200  نفر در این مسابقات حضور دارند.

وی در ادامه تأکید کرد: این دوره از مسابقات بر اساس مقررات فدراسیون جهانی شطرنج به روش سوئیسی در دو تایم 5/1 ساعته در طول شش روز از 9 آبان الی 13 آبان برگزار می گردد.

وی در ادامه اذعان داشت: در پایان این مسابقات 3 تیم از شرکت کنندگان به مقام اول تا سوم دست خواهند یافت و 6 نفر به صورت انفرادی نیز می توانند مقام کسب کنند، لازم به ذکر است که مقام قهرمان قهرمانان نیز فردی که شرایط آن را داشته باشد می تواند به این مقام دست پیدا کند.

 

لهونیان عنوان کرد: یک دوره دیگر تحت عنوان  مسابقات ” برق آسا ” در این مسابقات در تاریخ 10 آبان ماه بین کلیه علاقه مندان و داوطلبان حاضر در مسابقه برگزار می گردد.

هیوا لهونیان با اشاره به سنت همیشگی این مسابقات که همان کاپ اخلاق است افزود:

کاپ اخلاق نیز به تیم واجد شرایط در پایان مسابقه اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است این مسابقات متشکل از 33 تیم که هر تیم به طور میانگین 7 نفر می باشد از استان های مختلف کشور در محل سالن مسابقات  هتل جهانگردی سنندج برگزار می گردد.