1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: شرط بقاء شرکت در تغییرات و پویایی است، با توجه به شرایط اقتصادی موجود و شرایط ایجاد شده ناشی از تحریم ها لازم است ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را در کنار هم قرار داده تا بتوانیم شرایط ایده آلی را در شرکت، ایجاد نماییم.

وی در ادامه با اشاره به روش های اجرایی فعالیت ها اذعان داشت: انتظار از مدیران تغییر در سبک و روش کارها است زیرا در دنیای امروزی نوآوری د رکار و فعالیت حرف اول را خواهد زد.

لهونیان با اشاره شیوه های متنوع برای بهره برداری و تعمیر و نگهداری شبکه افزود: سال هاست سبک بهره برداری، تعمیر و نگهداری و بازدید فاقد خلاقیت و نوآوری است و از تکنولوژی های جدید به صورت محسوس استفاده لازم به عمل نمی آید و زمان آن فرا رسیده که با استفاده از تکنولوژی های جدید در این زمینه ها، بهره برداری و پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

هیوا لهونیان با اشاره به فاکتور زمان گفت: زمان فاکتوری بسیار اساسی و مهم در فعالیت های شرکت می باشد،  می توان آن را به عنوان منبع درآمدی شرکت در نظر گرفت که امید است این مهم در رأس تمام فعالیت ها و کارهای شرکت قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی اشاره کرد و اذعان داشت: فاکتور مهم دیگری که می توان آن را نیز به عنوان منبع درآمدی شرکت در نظر گرفت استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های نیروی استانی است که قطعا با برنامه ریزی دقیق و مدون به این مهم دست خواهیم یافت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به دو اقدام بزرگ شرکت در سالجاری اشاره کرد و گفت: تبدیل 2000 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به متقاضیان خدمت و مشترکین استان ( ظرفیت های IT ( دو اقدام بزرگ در سالجاری است که براساس برنامه ریزی های تدوین شده این دو مهم در سالجاری، محقق خواهد یافت.

لازم به ذکر است در این نشست، مراسم تودیع و معارفه آقای جمال الدین حسینی مدیر اسبق برق جنوبی سنندج و  اسعد خالدی مدیر جدید برق جنوبی شهرستان سنندج برگزار گردید، همچنین از خدمات و زحمات موثر تعدادی از مدیران شرکت، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

هیوا لهونیان در حین اهدا لوح های تقدیر به تعدادی از مدیران شرکت گفت: امروز فرصتی است تا از خدمات موثر مدیران موفق تجلیل نمائیم، اکنون فرصتی دیگر ایجاد شده است تا بهره گیری از دانش و تجربیات این مدیران، زمینه رشد و شکوفایی بخش های دیگر شرکت فراهم گردد.

لازم به ذکر است در این مراسم چندین مدیر جدید انتصاب گردیدند و از مدیران اسبق تقدیر به عمل آمد.