1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان سردار آزادی فرماندهی انتظامی استان کردستان از شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دیدار کرد و  به مجموعه اقدامات شایسته و درخور تحسین شرکت در طول یک سال اخیر اشاره کرد و آمادگی خود را با هدف تامین برق پایدار برای مردم، حفظ اموال و بیت‌المال، حفظ ارزشهای نظام و کسب رضایت مردم در این راستا اعلام کرد.

سردار آزادی در ادامه افزود: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار می تواند زمینه سوء استفاده سارقان را کاهش دهد که در طول دو سال اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر این پروژه عظیم بوده ایم.وی در ادامه اذعان داشت:  توسعه و احداث شبکه  با ضریب  نفوذ صد درصد، در سطح شهرها و همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار در استان، مرهون تلاش و تعهد مجموعه شرکت توزیع برق کردستان به خدمت رسانی به ملت شهید پرور و قدر شناس کردستان است.

سردار آزادی در پایان سخنان خود آمادگی خود را برای همکاری با این شرکت مخصوصاً در نقاط آسیب پذیر و نقاطی که ممکن است بیشتر مورد سوءاستفاده سودجویان باشد، اعلام کرد.

در ادامه هیوا لهونیان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود به دغدغه ها و نگرانی های این شرکت در قبال سوء استفاده سودجویان از طریق سرقت سیم و کابل و ترانس های برق در نقاطی در سطح استان،  اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره به صورت شبانه‌روزی برای ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه تلاش می‌کنند که جای بسی قدردانی دارد و همیشه در شناسایی سودجویان با هدف کمک به پایداری شبکه و کسب رضایت هموطنان، همراه مجموعه شرکت بوده است.

لهونیان در ادامه افزود: یکی از دغدغه ها و نگرانی های این شرکت در شرایط اقتصادی کنونی تامین برق پایدار است، یکی از مولفه‌های اصلی برای تأمین برق پایدار، کوتاه کردن دست سارقان و سودجویان از شبکه ها است.

وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت:  در شرایط کنونی به نوعی وابستگی مردم به برق بالا رفته است و از طرف دیگر هر گونه سرقتی ممکن است با خسارت به مشترکین همراه باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان کرد: یکی از اهداف مهم در سال 99 افزایش ضریب امنیت شبکه و پایداری و استاندارد سازی آن است، در همین راستا هدف امسال تبدیل 2000 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار است که تا به امروز بیش از900 کیلومتر از این پروژه عظیم اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

سردار آزادی در این دیدار با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات شایسته مجموعه شرکت توزیع به جهت اقدامات مثبت و ارزنده در حوزه های مربوط به توسعه و اصلاح شبکه در طول دو سال اخیر تقدیر نمود.