1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: در سال جاری  به 5189 مشترک استان کردستان که در برنامه های پاسخگویی بار تابستان 99 شرکت داشتند و منجر به عبور موفق و بدون خاموشی از تابستان (99) گردید، پاداش همکاری پرداخت شد.

لهونیان در ادامه با اشاره به اجرای این طرح به صورت سالانه اذعان داشت: این طرح از 15 خرداد ماه تا 15 شهریور هر ساله اجرایی می شود، در این طرح 604 میلیون تومان پاداش به 4170 مشترک بخش کشاورزی، 745 میلیون تومان پاداش به 472 مشترک صنعتی و 928 میلیون تومان پاداش به سایر مشترکان همکار در برنامه پاسخگویی بار سال 99پرداخت شده است.

وی  با بیان اینکه میزان پاداش همکاری پرداخت شده به مشترکان این شرکت نسبت به سال قبل  رشد مناسبی داشته است، اظهار داشت: برای برخی از این مشترکان که مشمول پرداخت پاداش شدند  علاوه بر تسویه کامل مبالغ صورتحساب برق مصرفی دوره جاری، مابقی پاداش به صورت بستانکاری در دوره های بعدی منتقل گردید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود با قدردانی از همکاری های انجام شده از سوی مشترکان در این طرح بیان کرد: برای تابستان سال 1400نیز از همه مشترکان درخواست داریم که همکاری لازم را در جهت کاهش یا مدیریت بار به منظور عبور موفقیت آمیز از پیک بار تابستان 1400 داشته باشند و تابستانی بدون خاموشی را به مشابه سال های 98 و 99 سپری کنیم.

لازم به ذکر است بسته های تشویقی برای مشترکین همکار در تابستان سال 1400 با ضرایب بهتری به نسبت سنوات گذشته در چهارچوب دستور العمل های وزارت نیرو، اعلام و اعمال خواهد شد.