1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در این مراسم که با حضور جمع زیادی از بازنشستگان مدیریت توزیع برق شهرستان سقز برگزار شد، در ابتدای مراسم جمعی از بازنشستگان به نمایندگی از سایرین ضمن بیان برخی از خاطرات دوران کاری خود به ارائه‌ی دغدغه‌ها و مشکلات حوزه‌ی خویش پرداختند و از مدیریت توزیع برق  شهرستان سقز خواستار رسیدگی بیشتر به مسائل و مشکلات حوزه‌ی بازنشستگان شدند.

نوروزی مدیر توزیع برق شهرستان سقز ضمن تجلیل از مقام بازنشستگان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های بازنشستگان برای بهبود وضعیت و رفع مشکلات آن‌ها استفاده کنیم.

وی پاسخ به برخی از درخواست‌های بازنشستگان را خارج از توان مجموعه دانست و گفت : ما به نمایندگی از شما پی‌گیر هستیم و چنین جلساتی فرصتی است تا با هم ‌فکری یکدیگر راهکارهای مناسب را پیدا کنیم.

نوروزی در مورد کارت بازنشستگان عنوان کرد: تلاش می کنیم به این کارت‌ها اعتبار و قوت دهیم و تا جایی که امکان دارد بازنشستگان را از خدمات مورد نیازشان بهره‌مند کنیم درست است که مشکلاتی داریم اما باید از امکاناتی که وجود دارد بهینه استفاده کنیم تا این امکان فراهم شود همین امکانات محدود به صورت بی‌چون‌‌و‌چرا و محترمانه در اختیار بازنشسته‌ها قرار گیرد.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز با بیان این‌که بازنشستگان عمر خود را برای خدمت به جامعه سرمایه‌گذاری کرده‌اند گفت:  یکی از وظایف کانون‌های بازنشستگان، پی‌گیری مشکلات این قشر است.

در پایان به دو نفر از بازنشستگان مدیریت توزیع برق شهرستان سقز به نمایندگی از سایر بازنشسته‌ها با دادن لوح تقدیر و هدیه تجلیل و قدردانی شد.