1

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کامیاران از رفع مشکل ضعف ولتاژ در شهرک هلال احمر این شهرستان خبر داد.

با هدف توسعه پایدار و ایجاد ظرفیت مناسب شبکه های توزیع برق در منطقه شهرک هلال احمر کامیاران پروژه رفع ضعف ولتاژ با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت و ظرفت مدت یک هفته به بهره برداری رسید.

وی افزود: جهت اجرای این پروژه 100 متر شبکه فشارضعیف هوایی  با کابل خود نگهدار احداث و یک دستگاه پست اختصاصی  با قدرت  200 کیلو ولت آمپر به 400 کیلو ولت آمپر افزایش ظرفیت و به پست عمومی تبدیل شده و 66 متر شبکه فشارضعیف زمینی به منظور فیدرگیری از پست یاد شده محل  احداث شده است .

شیروانی با تاکید بر اینکه این پروژه ضمن رضایت مشترکین منجر به استاندارد سازی شبکه شده است، گفت:افزایش قدرت پست موجود در مرکز بار موجب کاهش طول فیدرهای فشار ضعیف در پست های همجوار شده است .

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کامیاران اظهار داشت: با اجرای پروژه رفع افت ولتاژ ، ضمن ارتقاء کیفیت برق اهالی محل  پایداری و قابلیت اطمینان شبکه به میزان قابل توجهی افزایش یافته و با توسعه مراکز مسکونی و تجاری در منطقه یاد شده محدودیتی در نصب انشعاب جدید نخواهد بود.

لازم به ذکراست این پروژه با اجرای واحد مهندسی، مشارکت اکیپ های خط گرم و بهره برداری انجام و با توجه به اهمیت موضوع در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.