1

به گزارش روابط عمومي شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبید علیمحمدی در تصریح این خبر گفت: پروژه ی روشنایی معابر کمربندی آبیدر حد فاصل دور برگردان زاگرس و جاده حسن آباد با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به هدف اجرایی این پروژه اذعان داشت:  با توجه به ضرورت ایجاد روشنایی معابر مستقل و اجتناب ناپذیر بودن این امر، طرح مذکور با اعتبار سه هزار میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت تامین اعتبار و در کمتر از پنج روز با همکاری و تعامل سازمان راه و شهرسازی  استان به اتمام رسید که در نوع خود از لحاظ زمان اجرا، بی نظیر است.

علیمحمدی در ادامه افزود: با افزایش تردد در این مسیر در سال های اخیر و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار تصادف خودروها، نیاز به تامین روشنایی استاندارد در این جاده به شدت احساس می شد که خوشبختانه این مهم با کمک و همیاری کارکنان فنی و مهندسی شرکت محقق گردید.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در به ثمر رسیدن این پروژه بیان کرد: برای تامین روشنایی این مسیر حدود یکهزار و 430 متر شبکه روشنایی معابر اصلاح و 39 اصله پایه بتنی مخروطی  نصب گردید؛ همچنین 79 دستگاه لامپ 250 وات سدیم پرنور و کم مصرف در محل استفاده شد، تا با بهره برداری از آن مشکل مربوط به روشنایی  شهروندان هنگام تردد مرتفع گردد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان درپایان اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارلازم، اصلاح روشنایی سایر پروژه های معابر شهری  و روستایی در برنامه های آتی شرکت  توزیع برق استان لحاظ خواهد گرفت.