1

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان سیدمحمدفتحی در تشریح این خبرگفت: باتوجه به ماهیت کاری شرکت درخصوص تامین ،تداوم وپایداری انرژی الکتریکی وتحویل آن به مشترکان وضرورت ارتقاء تجهیزناوگان خودرویی وعملیاتی شرکت ، خرید یک دستگاه خودرودوکابین جدید( آمیکوآسنا) به مبلغ 5میلیاردریال خریداری گردید.

وی در ادامه دسترسی آسان و سریع به لوازم و تجهیزات  با رعایت ایمنی ، داشتن وضعیت ظاهری مناسب ، صرفه جویی و کاهش هزینه در دراز مدت را از مزیت های اجرای این طرح بیان کرد و افزود:  این خودرو باهدف بهره گیری درحوزه پدافند غیرعامل با تجهیزات کاملا داخلی  و با مبلغ 750 میلیون ریال تجهیز شد.

فتحی اضافه کرد: برای ساخت کابین خودرو علاوه بررعایت مسائل کیفی درساخت کابینت وجانمایی تجهیزات مورد نیاز منطبق بانظام آراستگی ، بستر مناسب برای قرارگیری تعداد زیادی از تجهیزات ضروری و موردنیاردرخودروها نیز پیش بینی شده است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کابین منصوبه از تجهیزات و لوازم تولید داخل، تهیه و ساخته شده است و  قیمت تمام شده آن سه برابر  ارزان تر از نمونه های مشابه خارجی آن است .

معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ درادامه یادآور شد : براساس پیش بینی تجهیزات مورد نیاز برای زمان بحران، تجهیزاتی همچون موتور برق تکفاز، دستگاه حفاردستی وبرقی –لجن کشی – اره برقی – چادر گروهی مدیریت بحران – چراغ اضطراری 3متری – کپسول آتش نشانی ودیگرتجهیزات ایمنی دراین خودرو ایجادشده وقابل حمل وبارگیری درشرایط خاص وبحرانی است .

وی درپایان گفت : با هدف تامین نیازها و ایجاد زیرساختهای لازم در حوزه پدافند غیر عامل در طول سال، مانور و رزمایشهایی برگزار خواهد شد که از این تجهیزات جهت ایجاد آمادگی برای مقابله با بحرانهای احتمالی استفاده گردد.