1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جواد اکبر آبادی در تشریح این خبر گفت: برای خدمت هرچه بهتر به مشترکین استان و کاهش تلفات و ایمن سازی، مانوری سراسری اصلاح و ایمن سازی پایه های روشنایی معابر و تابلوهای توزیع عمومی برق در روزهای پایانی آبان ماه برگزار می گردد.

وی در ادامه با اشاره به حضور 35 اکیپ عملیاتی برای اجرای این مانور در سراسر استان کردستان اذعان داشت: این مانور با 35 دستگاه خودرو و 11 دستگاه بالابر در روزهای 29 و 30 آبان ماه با حضور 35 اکیپ عملیاتی در سطح شهرستان های تابعه استان برگزار می گردد.

اکبر آبادی در ادامه با اشاره به اهداف اجرایی این پروژه عظیم بیان کرد: افزایش رضایتمندی مشترکین، افزایش قابلیت اطمینان و ایمنی شبکه، ارتقای آمادگی اکیپ های عملیاتی در مواجه با بحران، استاندارد سازی تجهیزات شبکه و رفع روشنایی معابر، رفع کانون خطر و ایمن سازی پایه های روشنایی معابر و تابلو های توزیع و همچنین بهسازی شبکه روشنایی معابر از مهمترین اهداف اجرای این مانور سراسری می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش است با رعایت تمام موارد و اصول ایمنی کار به اتمام برسد، تأکید کرد: برای اجرای این مانور سراسری اعتباری بیش از 2700 میلیون ریال هزینه گردیده است.

لازم به ذکر است استان کردستان بیش از   672  هزار نفر مشترک برق دارد و تمامی روستاهای بالای ده خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.