1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جواد اکبر آبادی در تشریح این خبر گفت: مانور سراسری تعدیل و تنظیم روشنایی معابر و مقابله با دستگاه­های رمز ارز غیرمجاز با هدف تعديل روشنايي معابر عمومی، مقابله با انشعابات و برق‌هاي غيرمجاز و مقابله با رمز ارزها ( بیت کوین ) در تاریخ سی ام بهمن ماه و یکم اسفند ماه به صورت سراسری در کشور برگزار گردید.

اکبرآبادی در ادامه افزود: در این مانور 44 اکیپ متشکل از 187 نفر حضور داشتند و تعداد کل خودروهای سبک و سنگین در اجرای این مانور 45 دستگاه بود.

وی در ادامه به فعالیت های مهم و صورت گرفته در مانور اشاره کرد و اذعان داشت: كشف و مقابله با رمز ارزهای غیرمجاز ( کشف 8 دستگاه ماینر )، بستر سازي و پيش بيني­هاي لازم جهت تعديل و يك ‌در ميان كردن چراغ روشنايي معابر در آينده با نصب فيوز و ترمينال در تابلوها و پايه­هاي روشنايي معابر، اصلاح و تعدیل روشنایی معابر و تنظيم ساعت‌هاي نجومي از اهم فعالیت های صورت گرفته در این مانور بود.

اکبر آبادی به چند فعالیت دیگر که در اجرای مانور انجام گرفت اشاره کرد و گفت: کشف و قطع انشعاب های غیرمجاز، اصلاح شبکه روشنایی معابر، ترمیم چراغ­های روشنایی معابر و بررسی مکانی از انشعابات دیماندی و تکفاز با توان مصرفی بالا از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این مانور بوده است.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت های مربوط به مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.