1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا خرم در تشریح این خبر گفت: افزایش 50 درصدی جلب مشارکت مشترکین به نسبت مدت مشابه سال قبل در خصوص مدیریت بار، عملکردی مطلوب برای همکاری در پروژه های کاهش بار در شرکت توزیع برق کردستان داشته است.

وی در ادامه افزود: تأمین انرژی مطمئن و پایدار، هدف مجموعه تلاشگران صنعت برق است، مدیریت مصرف و کاهش پیک بار مصرف تنها با همکاری مشترکین با شرکت توزیع برق کردستان محقق می شود.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: مجموع تفاهم نامه های همکاری منعقد شده مشترکان با شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان برای پیک بار تابستان امسال، تعداد 6 هزار و 579 مشترک می باشد که از این تعداد 358 مشترک در بخش صنعتی، تعداد 5 هزار و 633 مشترک در بخش کشاورزی، تعداد 343 مشترک در بخش اداری، 115 مشترک در بخش تجاری و همچنین تعداد 36 مشترک با عنوان جایگاه CNG  که دارای مولد خود تأمین هستند.

خرم در پایان سخنان خود به پرداخت پاداش همکاری مشترکان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشترکان همکار بخش های صنعتی و کشاورزی، CNG، اداری، تجاری و مولد خود تأمین در برنامه های پیک بار تابستان 99 بالغ بر دو میلیارد تومان پاداش دریافت کردند.

لازم به ذکر است سهمیه اوج بار تعیین شده برای این استان 150 مگاوات بوده که برای کاهش بار به میزان ابلاغ شده از سوی توانیر بین تمامی شهرستان ها تقسیم شده است.