معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خبر داد: پرداخت خسارت به مشترکین بخش خانگی و تجاری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راستای تضمین کیفیت خدمات و ولتاژ تحویلی

    شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان / اخبار / معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خبر داد: پرداخت خسارت به مشترکین بخش خانگی و تجاری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راستای تضمین کیفیت خدمات و ولتاژ تحویلی
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پرداخت خسارت به مشترکین این شرکت در راستای تضمین کیفیت خدمات و ولتاژ تحویلی به هر یک از مشترکین خانگی و تجاری شهری و روستایی سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا خرم در تصریح این خبر گفت: شرکت توانیر و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در چند سال اخیر در راستای تضمین کیفیت خدمات و ولتاژ تحویلی به هر یک از مشترکین خانگی و تجاری شهری و روستایی سطح استان نسبت به بیمه نمودن کلیه وسایل برقی خانگی و تجاری ( به غیر از وسایل لوکس ) اقدام نموده است.

خرم در ادامه افزود: هدف از این اقدام شرکت توانیر تضمینی بر کیفیت ولتاژ و اعطای برق مطمئن و پایدار به مشترکین خود در سطح استان می باشد همچنین بیمه نمودن وسایل برقی مشترکین فوق از محل حق بیمه ای است که به صورت دوره ای به ازای هر ماه ۵۰۰ ریال از هر یک از مشترکین فوق اخذ می گردد.

وی در ادامه با اشاره به شرکت طرف قرار داد بیمه اذعان داشت: در همین راستا شرکت توانیر برای سال ۹۸ به منظور جبران ضرر و خسارت مالی و جانی به هر یک از مشترکینی که دچار خسارت و یا ضرر و زیان شوند تا سقف معین شده در قرارداد فی ما بین با شرکت بیمه گر کوثر، جبران خسارت می کند.

خرم در ادامه تأکید کرد: جبران کلیه خسارت های جانی و مالی حادث شده از جریان برق به مشترکین برق خانگی و تجاری ( سایر مصارف)، ساکنین و اشخاص ثالث در عرصه و یا اعیان ملک مشترک یا اختصاصی و مشاعات ساختمان ها و واحدهای مسکونی و تجاری ( سایر مصارف) به سبب استفاده از انشعاب برق از موضوع بیمه طرف قرارداد شرکت می باشد.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از همه مشترکین این استان خواست چنانچه در طول سالجاری هر یک از وسایل برقی آنان در اثر جران برق دچار خسارت شده و یا احیانا دچار خسارت جانی و دچار آتش سوزی شده اند،  تا پایان سال جاری فرصت دارند با مراجعه به آدرس الکترونیکی   www.tavanir.kins.ir  نسبت به ثبت درخواست و در ادامه نسبت به پیوست نمودن مدارک مورد نیاز ( که در سایت ذکر شده از جمله: تصویر کارت های ملی، آخرین صورتحساب پرداختی برق مصرفی، اجاره نامه یا سند مالکیت، گزارش کلانتری یا کارشناس آتش سوزی و …) به همراه فاکتور معتبر و ممهور به یکی از تعمیرگاه های مجاز سطح استان اقدام نمایند.

خرم بیان کرد: هر مشترک چنانچه هر گونه ابهامی در این مورد دارد می تواند با مراجعه به شرکت بیمه گر کوثر یا ادارات خدمات مشترکین برق شهرستان های تابعه  نسبت به رفع ابهام خود اقدام نماید.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود تأکید کرد: مشترکان می توانند پس از ثبت نام، با دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به درج خسارت های وارد شده به لوازم برقی خانگی خود، گزارش دهند. این گزارش ها توسط شرکت بیمه گر کوثر با نظارت حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان رسیدگی شده و نتایج آن به اطلاع کاربران می رسد.

لازم به ذکر است شرکت بیمه گر مکلف است در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی مدارک و جبران ضرر و زیان هر یک از مشترکین بخش خانگی و تجاری استان در چارچوب قرارداد و تا سقف معین شده جبران نماییم.

image_pdfimage_print