1

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان شاهین میروانی در تشریح این خبر گفت: در راستای تأمین نیاز های مرتبط با تسهیلات بانکی اقدامات گسترده ایی جهت انعقاد تفاهمنامه با بانک های استان شامل ملی، سامان، اقتصاد نوین و مهرایران مبادله گردیده است.

میروانی در ادامه با شاره به مبلغ 290 میلیارد ریال وام افزود:  به کلیه کارکنان متقاضی شرکت شامل رسمی، خدماتی، پیمانکاری و حجمی 290 میلیارد ریال وام پرداخت گردیده است.

وی در ادامه افزود:  در همین مدت مبلغ 70 میلیارد ریال نیز وام کوتاه مدت و بلند مدت از محل صندوق پس انداز کارکنان رسمی شرکت پرداخت و از محل گردش حساب مربوطه در بانک قرض الحسنه مهر ایران 13 میلیارد ریال وام بر اساس اولویت بندی کمیته وام شرکت پرداخت گردیده است.

معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود اذعان داشت: در تداوم اقدامات انجام شده مذاکرات لازم با سرپرستی بانک انصار در استان کردستان به منظور اعطاء و پرداخت وام قرض الحسنه به کارکنان خدماتی و پیمانی که که در سنوات قبل حساب های بانکی  ایجاد کرده اند، به عمل آمده است.

وی در ادامه افزود: بخشی از این تسهیلات اعطایی از طریق کمیته وام شرکت برای همکاران فراهم گردیده است.

شاهین میروانی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که نتایج مطلوبی در این خصوص حاصل گردد و بخش دیگری از همکاران از اینگونه تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای تعداد 246 نفر نیروی رسمی 166 نفر نیروی حجمی و 258 نفر نیروی خدماتی است.