1

بازنشستگی دوران عقلانیت مبتنی بر علم و تجربه است و مدال افتخاری بر سینه عملکردها و موفقیتها و منظومه ای از تجربیات گران قیمت است .
این عزیزان در دوران خدمت، صادقانه و بی منت، با پذیرش غم و شادی، عتاب و عقاب، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران ، برای تامین نور و روشنایی هموطنان، بعضا” از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه، سنگر خدمت را به ما و دیگر همکاران سپردند.
بدون تردید، تعالی کنونی شرکت توزیع برق کردستان علاوه بر اینکه بواسطه سالها تلاش بازنشستگان محقق گردیده، نتیجه همراهی و همیاری همسران و فرزندان آنان نیز بوده که حامی و زمینه ساز کسب موفقیت ها ، دستاوردها و ایجاد انگیزه و انرژی مضاعف در شرکت بوده اند. همه ما اکنون قدردان این عزیزان هستیم و امیدواریم کانون خانواده آنها ، همیشه گرم و تپنده باشد.

اکنون که پس از یک فصل تلاش ارزشمند برای انجام ماموریت مقدس خدمت رسانی و تامین مستمر حیاتی ترین کالای زندگی امروزی ، وارد فصل جدیدی از زندکی شده اید ، امیدوارم این فصل جدید را نیز ، در کنار کانون گرم خانواده بخوبی سپری کنید؛ بدینوسیله وظیفه می داریم از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول دوران خدمت تشکر و قدردانی نموده؛ توفیق روز افزون ‌ جنابعالی و خانواده گرامیتان را از درگاه احدیت، مسئلت می نمائیم.
امید است در پرتو عنایات حضرت حق ، همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، سعادتمندی ، سرافرازی وسیادت جنابعالی همکار گرامی بازنشسته و خانواده مکرم تان را از درگاه خداوند متعال، مسألت مینمایم.

“لهونیان”