1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان با حضور در جمع کارکنان برق بانه ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده و شایسته مجموعه کارکنان و مدیریت توزیع برق این شهرستان، عزم راسخ و هماهنگی ایشان را در سایر برنامه های آتی شرکت خواستار شد.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت بدست آمده در گذر از پیک سال 98 و حذف قبض کاغذی بیان کرد:  این موفقیت نتیجه همدلی، انسجام و کار گروهی است، در این طرح نشان دادیم که با کار گروهی و مدیریت واحد، می توان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

لهونیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تمامی کارکنان مجموعه شرکت توزیع برق استان کردستان باید مسئولانه و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در راستای ادامه موفقیت های کسب شده، قدم بردارند.

در ادامه محمدی مدیر توزیع برق شهرستان بانه در بخشی از سخنان خود با بیان کمبود و نیازهای این شهرستان اذعان داشت: جهت نیل به اهداف شرکت و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین امید است با تزریق اعتبارات لازم به این مدیریت گام های اساسی برای رفع کمبودها برداشته شود.

در ادامه معاونین و مدیران ارشد شرکت توزیع برق استان کردستان با ارائه گزارشاتی عملکرد مجموعه واحدهای برق بانه را مورد ارزیابی قرار دادند.

در پایان این نشست مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ضمن تشکر از کارکنان و مدیریت برق بانه بیان کرد: امید است با تدوین کارهای مناسب همراه با برنامه های عملیاتی و زمانبندی شده، ضمن پیگیری و اقدام برای رفع کاستی ها نسبت به اجرای دیگر برنامه های در دست اقدام در سطح شرکت اهتمام نمایند.