1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد ميمنت آبادي در تشریح این خبر گفت: سال گذشته مجموعاً 1795 فقره انشعاب با تعرفه هاي مختلف در شهرستان قروه نصب شده است که با برنامه ريزي صورت گرفته و تسريع در فرآيند واگذاري انشعاب در حال حاضر پس از طي مراحل بازديد و پرداخت هزينه انشعاب توسط متقاضي و اختصاص اشتراک، در کمترين زمان ممکن لوازم اندازه گيري مشترکين  مطابق با استانداردهاي شرکت توزيع در محل نصب و مشترک برقدار مي گردد. كه از اين تعداد 1699 فقره  از شبكه موجود و96 فقره  نيز با احداث 4000 متر شبكه فشار ضعیف هوایی و زمینی واگذار شده اند.

ميمنت آبادي در ادامه اذعان داشت:از مجموع 1795 فقره انشعاب با تعرفه های مختلف ، تعداد 34  فقره انشعاب ديماندي با ارزشی بالغ بر 9 ميليارد و 149 ميليون ريال و تعداد 1761 فقره انشعاب تك فاز و سه فازبا ارزشی بالغ بر 30 ميليارد و 209 ميليون ريال در سال 1399 نصب و برقدارگردید.

وی درادامه افزود:باتوجه به اینکه تعداد کل مشترکین این شهرستان 56000 مشترک است خوشبختانه با تصویب قانون مجازات استفاده کنندگان انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و مخابرات امکان واگذاری انشعاب غیر دائم به سکونتگاه های غیر رسمی نقاط حاشیه ای شهر فراهم شده و این اقدام می تواند هم در زمینه کاهش تلفات و هم افزایش ضریب ایمنی برق دراین مناطق و رضایتمندی مشترکین، موثر باشد. لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تعداد 110 فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است .

ايشان در پایان اظهار اميدواري كرد و گفت:با توجه به نامگذاري سال 1400  از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال توليد ، پشتيباني ها ، مانع زدايي ها  ابراز امیدوری کرد نسبت به واگذاري انشعاب جهت رونق گرفتن مجدد توليدمخصوصا”تولیدات دامی و کشاورزی به مشتركين و متقاضيان سطح این شهرستان در اسرع وقت اقدام گردد.