1

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، شرافت عطايي با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل 5s ، تيمي متشكل از نمايندگان واحدهاي معاونت مالي و پشتيباني، برنامه‌ريزي و مهندسي، بهره‌برداري و ديسپاچينگ، منابع انساني، فروش و خدمات مشتركين و مديريت توزيع برق شهرستان‌های تابعه تشکیل شد.

وی افزود: این تیم طي برنامه زمان‌بندي در سه فاز اقدام به اجراي نظام آراستگي محيط كار در سطح شركت توزیع نیروی برق استان کردند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه در فاز نخست ضمن بازديد اوليه از كليه واحدهاي شركت، توصيه‌هاي لازم جهت آراستگي محيط و يكسان‌سازي اين امر در سطح شركت انجام شد، گفت: در گام بعدی اقدامات كوتاه مدت با برآورد هزينه‌هايي در حدود اختيارات واحدها انجام شده و نتيجه اقدامات بازديد ميداني شد.

وی در پایان با ذکر اینکه در فاز سوم طرح، بر اساس چك ليست‌هاي تنظيمي، واحدها مورد مميزي قرار گرفته و رده‌بندي مي شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترين عوامل موفقيت در نظام آراستگي محيط، تداوم و استمرار آن است، تلاش شد تا بازديدهای روتین و مميزي خاص این مقوله در طول سال در نظر گرفته و اجرایی شود.