1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خانم احمدپور در تصریح این خبر گفت: تعداد 586 فقره پرونده از طریق مراجع قضایی در واحدهای حقوقی ستاد و شهرستان های استان در 10 ماهه اول سالجاری در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پیگیری گردید که 137 فقره منجر به صدور رای قطعی گردیده است و مابقی در دست اقدام و پیگیری می باشد.

احمدپور در ادامه با اشاره به پرونده های حقوقی موجود در سال 98 در شرکت اذعان داشت: تعداد10 فقره مربوط به برق گرفتگي، 55 فقره مطالبه خسارت، 69 فقره دستور قضايي، 32 فقره رفع مزاحمت و ممانعت، 9فقره ناشي از روابط كار، 14 فقره تجاوز به حريم شبكه ي برق، 54 فقره برق غير مجاز و دستكاري كنتور و 179فقره شكايت سرقت تجهيزات و 27 فقره نيز با موضوعات متفرقه به مراجع قضايي اعلام گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به معضل سرقت سیم و کابل بیان کرد: تعداد62 سارق نيز در ارتباط با پرونده هاي سرقت دستگير شده اند که با اقدامات دستگاه قضایی این مهم همواره پیگیری خواهد شد تا از سرقت سیم و شبکه های برق جلوگیری گردد.

احمدپور در ادامه بیان کرد:  حدود 300 فقره درخواست در 10 ماهه سالجاری به واحد حقوقي ارجاع داده شد که بررسی های به عمل آمده در خصوص این درخواست ها انجام گردیده و پاسخ آن ها نیز داده شده است.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان عنوان کرد: تعداد 30 فقره پرونده املاك در حال رسيدگي است که از این تعداد 16 فقره سند مالكيت به متراژ  3009.54 متر مربع اخذ گرديده است.