1

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، شاهین میروانی  معاون مالی و پشتیبانی با اعلام اینکه به دلیل محدودیت در تعداد خودروهای ناوگان عملیاتی این شرکت، در زمینه رسیدگی به مشکلات سه شهرستان در حیطه عملیات با محدودیت روبرو بودیم، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته یک دستگاه خودرو نیمه سنگین هیوندا به ناوگان خودروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه این خوردو مجهز به دستگاه بالابر 17 متری است، افزود: تجهیزات تعبیه شده در این خوردو به منظور پشتیبانی فعالیت‌های عملیاتی و اجرایی شهرستان‌های تابع استان، خریداری شده است.

وی در ادامه افزود: بخی از اعتبار خرید و تجهیز بالابر از محل اعتبارات روستایی توانیر و مابقی از منابع داخلی شرکت تامین گردید.

وی با ابراز خرسندی از اینکه خودرو خریداری شده بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اجرایی را پوشش می‌دهد، خاطرنشان کرد: پیش از این در 3 شهرستان با مشکل و محدودیت روبرو بودیم و برای رفع مشکلات و انجام عملیات، واحدهای شهرستانی می‌بایست در نوبت قرار می‌گرفتند، خوشبختانه با اضافه شدن این خوردو خدمت‌رسانی تسریع یافته و مراتب رضایت هر چه بیشتر مشترکین را فراهم خواهد ساخت.

میروانی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت:امیدواریم در سنوات آتی با جذب اعتبارات و افزایش منابع درآمدی شرکت بتوانیم هرساله با تامین یکدستگاه جرثقیل و یکدستگاه بالابر، ناوگان ماشین آلات عملیاتی شرکت را نوسازی نمائیم.