1

ارائه دستورالعمل و نقشه ساخت تجهیزات و تابلوهای برق

Provide instructions and plans for the construction of electrical equipment and panels

شرح خدمت :

در این خدمت دستورالعمل و نقشه ساخت تابلوهای برق در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.

    :   Service Discription

In this service, instructions and plans for making electrical panels are provided to manufacturers.

متوسط زمان ارائه خدمت : آنی

واحد پاسخگو : معاونت بهره برداری
 

شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087

نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی   نیمه الکترونیکی   مراجعه حضوری

مدارک لازم : شناسه قبض محل انشعاب


لینک دریافت خدمت


راهنمای استفاده از خدمت


توافق نامه سطح ارائه خدمت


سایر اطلاعات تکمیلی

قطع موقت فرایند
سوالات متداول
سوال 1:چگونه میتوان مشکلات خاموشی معابر را گزارش داد؟

شما میتوانید درخواست خود را از طریق سامانه 121 یا اپلیکیشن برق من یا وبسایت برق من به شرکت برق ارائه نمائید.

 قطع مکرر فیوز در زمانهای عادی روز، خرابی فیوز یا کم بودن سایز فیوز می تواند علت اصلی باشد.

قطع مکرر در زمانهای که وسایل پر مصرف مانند اتو ، جارو برقی ، سشوار و …. به طور همزمان دلیل بر ضعف ولتاژ نمی باشد.

در صورت کنترل نمودن موارد بالا، علت را با اداره برق در میان بگذارید.

سوال 2 :مدت زمان رسیدگی به درخواست و تعمیر روشنایی چگونه است؟

پس از ثبت درخواست معمولا از یک روز تا 15 روز کاری با توجه به ترافیک کاری زمانبر خواهد بود.

سوال 3 :آیا روشنایی معابر برای مشترک یا درخواست کننده هزینه ای در بر خواهد داشت؟

خیر این خدمت رایگان میباشد

سوال 4 : آیا روشنایی درون مشاعات آپارتمان ها بر عهده شرکت برق میباشد؟

خیر .شرکت توزیع برق هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد

سوال 5 : در صورتی که چراغ های معابر در ساعات روز هم روشن است چه باید کرد؟

معمولا این اتفاق در اثر مشکلات فنی در تنظیمات سوییچ اتوماتیک چراغ ها میباشد و نیاز به گذارش برای رفع مشکل دارد.