ارائه فهرست تامین کنندگان مجاز کالاهای مرتبط با صنعت برق
Provide a list of authorized suppliers of goods related to the electricity industry
شرح خدمت :
در این خدمت تامین کنندگان کالا که به تایید شرکت توزیع نیرروی برق رسیده و کالاهای آنها استانداردهای شرکت توزیع نیروی برق را دارا می باشد، قابل مشاهده خواهد بود.
: Service Discription
In this service, suppliers of goods that have been approved by the electricity distribution company and their goods meet the standards of the electricity distribution company will be visible.
متوسط زمان ارائه خدمت : آنی
واحد پاسخگو : معاونت بهره برداری
شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی نیمه الکترونیکی مراجعه حضوری
مدارک لازم : شناسه قبض محل انشعاب
لینک دریافت خدمت
راهنمای استفاده از خدمت
توافق نامه سطح ارائه خدمت
سایر اطلاعات تکمیلی
سوالات متداول
سوال 1:چگونه میتوان مشکلات خاموشی معابر را گزارش داد؟
شما میتوانید درخواست خود را از طریق سامانه 121 یا اپلیکیشن برق من یا وبسایت برق من به شرکت برق ارائه نمائید.
قطع مکرر فیوز در زمانهای عادی روز، خرابی فیوز یا کم بودن سایز فیوز می تواند علت اصلی باشد.
قطع مکرر در زمانهای که وسایل پر مصرف مانند اتو ، جارو برقی ، سشوار و …. به طور همزمان دلیل بر ضعف ولتاژ نمی باشد.
در صورت کنترل نمودن موارد بالا، علت را با اداره برق در میان بگذارید.
سوال 2 :مدت زمان رسیدگی به درخواست و تعمیر روشنایی چگونه است؟
پس از ثبت درخواست معمولا از یک روز تا 15 روز کاری با توجه به ترافیک کاری زمانبر خواهد بود.
سوال 3 :آیا روشنایی معابر برای مشترک یا درخواست کننده هزینه ای در بر خواهد داشت؟
خیر این خدمت رایگان میباشد
سوال 4 : آیا روشنایی درون مشاعات آپارتمان ها بر عهده شرکت برق میباشد؟
خیر .شرکت توزیع برق هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد
سوال 5 : در صورتی که چراغ های معابر در ساعات روز هم روشن است چه باید کرد؟
معمولا این اتفاق در اثر مشکلات فنی در تنظیمات سوییچ اتوماتیک چراغ ها میباشد و نیاز به گذارش برای رفع مشکل دارد.