1

ارائه گزارش خاموشی‌های برق

Submit power outages

شرح خدمت :
گزارش خاموشی های برق ار نوع برنامه ریزی نشده و اتفاقی در این خدمت قابل دریافت می باشد.

   
:   Service Discription
Reports of unplanned and accidental power outages can be received in this service.

متوسط زمان ارائه خدمت : 1 روز

واحد پاسخگو : معاونت بهره برداری
 

شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087

نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی   نیمه الکترونیکی   مراجعه حضوری

مدارک لازم : شناسه قبض محل انشعاب


لینک دریافت خدمت


راهنمای استفاده از خدمت


توافق نامه سطح ارائه خدمت


سایر اطلاعات تکمیلی

قطع موقت فرایند
سوالات متداول
سوال 1:درصورت عدم دسترسی به شناسه قبض ، چطور میتوان به آن دسترسی پیداکرد و درخواست را ثبت نمود؟

از طریق شماره بدنه کنتور و جستجوی آن در سامانه میتوان شناسه قبض را دریافت نمود.

سوال 2 :جهت دریافت اطلاعات و ثبت درخواست خاموشی بصورت فوری از چه روشهایی میتوان اقدام نمود؟

 ازطریق تماس با 121
– نرم افزار موبایل برق من
– میز خدمت الکترونیک سایت شرکت توزیع نیروی برق

سوال 3 : آیا پس از ثبت درخواست رفع خاموشی ، زمان زیادی برای خاموشی مورد نیاز می باشد؟

 به محض ثبت درخواست و یا اطلاع رسانی ، همکاران شرکت نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

سوال 4 : آیا برای ارائه این خدمت نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟

خیر نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما در صورتی که خاموشی براثر بدهی مصرفی برق باشد لازم است تسویه بدهی صورتحساب مصرفی اقدام گردد.

سوال 5 : درصورتیکه خاموشی مربوط به خاموشی های از پیش تعیین شده باشد ، با ثبت درخواست بصورت فوری رفع خواهد شد؟

 برنامه خاموشی از پیش تعیین شده جهت اجرای تعمیرات پیشگیرانه بر روی شبکه های توزیع بوده و رفع خاموشی های مربوط به آن طبق زمانبندی اعلام شده انجام خواهد شد.