1

اعلام بدهی بر اساس خوداظهاری مصرف برق مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق


Debt declaration based on self-declaration of electricity consumption of subscribers of power distribution companies

شرح خدمت :
توسط این خدمت، مشترکین ادارات و سازمانها میتوانند شناسه قبض مربوط به اشتراکهای خود را ثبت و صورتحساب تجمیع شده اشتراکهای اعلام شده را دریافت نمایند.

   
:   Service Discription
With this service, subscribers of departments and organizations can register the bill ID related to their subscriptions and receive the aggregated invoice of the announced subscriptions.

متوسط زمان ارائه خدمت : آنی

واحد پاسخگو : معاونت مشترکین
 

شماره تماس واحد پاسخگو: 33163770 -087

نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی   نیمه الکترونیکی   مراجعه حضوری

مدارک لازم : شناسه قبض– تاریخ و ارقام قرائت شده کنتور


لینک دریافت خدمت


راهنمای استفاده از خدمت


توافق نامه سطح ارائه خدمت


سایر اطلاعات تکمیلی

اعلام بدهی بر اساس خوداظهاری مصرف برق مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
سوالات متداول
سوال 1: آیا می توان به جای خواندن و درج رقم کنتور، تصویر آن را در اپلیکیشن بارگذاری کرد؟

بله، مشترک می تواند در مرحلۀ ثبت ارقام کنتور، با استفاده از گزینۀ تصویر کنتور و برداشت عکس از کارکرد کنتور، میزان مصرف خود را ثبت کند.

سوال 2 : آیا در صورت خوداظهاری، قبض میان دوره برای مشترک صادر می شود؟

خیر. با اعلام رقم کنتور از سوی مشترک، صورتحساب به روز از مصرف دورۀ قبل تا رقم جدید برای او صادر می شود اما به عنوان صورتحساب قطعی در سوابق مشترک درج نمی شود.

سوال 3 : آیا در صورت خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت آن در اپلیکیشن برق من ثبت می شود؟

بله، مبلغ پرداخت شده در سوابق پرداخت درج می شود.

سوال 4 :چگونه می توانم رقم میزان مصرف برق را قرائت و درج نمایم؟

با ورود به اپلیکیشن برق من در بخش خوداظهاری قرائت کنتور، راهنمای قرائت کنتور قابل دریافت است.

سوال 5 : در صورتی که پس از خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت در اپلیکیشن درج نشود، از چه طریق می توان این موضوع را پیگیری نمود؟

مشترکان می توانند با ثبت تیکت در بخش پرسش و پاسخ مسئلۀ مورد نظرشان را پیگیری کنند.